söndag 10 juni 2012

Dandelions

eller maskrosor som de heter på svenska ;) är stencilen som jag har använt när jag gjorde det här uppslaget i min artjournal. Som vanlig inspirerad av Donna Downey!

lustigt här ser det ut som om det jag stencilerat ligger nedsänkt istället för upphöjt...
Så här såg den iallafall ut när jag började!

Så här blev slutresultatet! Har äntligen fått rumpan ur och testat de Pan pastells som jag vann för ett bra tag sen nu... Det skrovliga längst ner på högersidan är flowersoft som jag fyndade på Mazzarin för 10kr (!).
Var väl så där nöjd med resultatet, fick kladda på rätt mycket av både gesso och mister innan jag blev någotsånär nöjd! Kul var det hursomhelst!

Happy!

1 kommentar:

  1. Riktigt läckert!!!
    Snygga blommmor och riktigt läckert med kanten som är stansad.
    Ha en bra söndag!!

    SvaraRadera