fredag 11 maj 2012

Jag

har legat däckad ett par dagar i magsjuka men lyckligtvis hade jag schemalagt bloggen ända till idag så det blev aldrig nåt uppehåll på inläggen! Dock har det inte blivit mycket pysslat på sista tiden så det kan bli povert några dagar framöver...

Det har uppslaget gjorde jag klart förra helgen. Bakgrunden byggde jag upp för ett bra tag sedan av wellpapp, ostduk och lite överbliven spets från pysselbordet. Länge låg den där färglös och glodde på mej innan den fick färg och så här slutade resan!



 Hittade kylskåpsmagneterna vid en skåprensning och de kom till en annan användning nu!
Har använt mina faber castell pennor både big brush och de tunnare för att rama in orden och andra detaljer.

2 kommentarer:

  1. Coolt! Å sådana kylskåpsmagneter har jag också någonstans.....

    SvaraRadera
  2. WoW, så häftigt! färggrant och supersnyggt!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera