torsdag 24 februari 2011

Hipp hipp hurra för lilla mej idag!

ett år närmare 50 eller åja jag är fortfarande närmre 40 än 50... Jag fortsätter köpa mej mina egna presenter ;-)
Det här landade i brevlådan för nån dag sen. Ni ska så småningom få se vad vad mycket roligt man kan göra med dom!



MEN det är inte bara jag som fyller år idag, det gör även min mammas kusin, 
goaste Tinka! Förhoppningsvis tittar hon inte in här innan det här har landat i hennes brevlåda idag...!

Grattis Tinka!
egenstämplad bakgrund på spellbinders lacy squares. Nya Maja design
-pappret med rock candy, stämplas med inkadinkadostämpel &
bokstavsstickers Jenni Bowlin



Även vår campingkompis Pernilla fyller år idag!

Grattis på 40 årsdagen Pernilla!
Så här kan det gå ibland med kort jag gör, det ändrar sej innan det nått någon mottagare!






1 kommentar: